پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سید خراسانی به روایت قلم سرباز سید علی
نوشته شده در دو شنبه 18 دی 1391
بازدید : 556
نویسنده : محمدرضا آذری

سیدخراسانی کیست؟

عبدالله سفیانی پس از اشغال عراق وکشتار درعتبات به سمت پرچمداران سیاه خراسان حجوم میاورد اما بانبرد با سپاه سید خراسانی که فرماندهی ان شعیب برعهده دارد مجبور

به عقب نشینی میشود.

میدانید سیدخراسانی کیست؟

در نشانه های ظهور از شخصیتی در بین پرچم داران سیاه صحبت میشود که جبهه حق را رهبری میکند او پس از مرد قمی (روح الله خمینی)قیام پرچم داران را به پیروزی میرساند زمام امور را با ابوهت به دست میگیرد.

سید خراسانی پس از شکست سوفیانی سپاه قدرتمندش را در اختیار حضرت حجت (عج) قرار میدهد وخود نیز با ایشان بیعت میکند.در روایات امده است که سید خراسانی از پذیرفتن رهبری پرچم داران امتناع میکند همانطور که دیدم در ابتدارتعین رهبر در مجلس خبرگان ایشان بارها امتناع کردند اما با اسرار حاضرین ایشان رهبری را قبول کردند .

بسیاری از بزرگان ومراجع  با توجه به روایات ونشانه ها معتقندکه سید خراسانی حضرت امام خامنه ایی (مدظله العلی) منطبق میباشد شاید پرسیده شود حتی انقلاب ایران را همان قیام پرچم داران را بدانیم شاید شخص دیگری سالها بعد رهبری را بر دست گیرد که همان سید خراسانی باشد .در بیانات ائمه در قیام پرچم داران سیاه صحبت از دومرد شده است ..مرد قمی(امام خمینی(ره)( وسید خراسانی)(امام خامنه ایی)
سید خراسانی از زریه امام حسین (ع) میباشد از ویژگی های او اشنایی کامل با اسلام است میتوان به داشتن صورتی بشاش ونورانی وطروات وسرزندگی وخالی در دست راستش اشاره کرد که در عربی خال به معنای نقص است .اشاره کرد.
فلذا روایات مختلفی در دست است در مورد شخص سید خراسانی در این جا روایتی از جابر از حضرت امام محمد باقر(ع) روایت کرده فرمود .جوانمردی از بنی هاشم که خالی در کف راست خود دارد با بیرق های سیاهی از طرف خراسان خروج میکند .که شعیب بن صالح در جلو او خواهد بود وبا اصحاب سفیانی جنگ کرده وانها را شکست میدهد
( منبع ملاحم این طاوس 53)
فکر میکنید چقدر احتمال دارد که در قیام اسلامی ایران که توسط روح الله از قم اغاز میشود رهبری زمام امور را در دست گیرد که نقصی بر دست راستش باشد.؟
مدتهاست که بحث سید خراسانی در سیاتها یا کتابها بر سر زبانها افتاده است ایا رهبر از این بحثها خبر ندارد که جوابی بدهد همه این شیعات را دنبال نکنند ایا ایشان از سید خراسانی بودن خود خبر دارد؟
در سفر حضرت اقا به شهر مقدس قم که با استقبال با شکوه مردم قم موجح شدند در مسجد مرکز شهر جایی که حضرت اقا در دیدار با مردم قم که مهدی سلحشور مداح در انجا قبل از سخرانی حضرت به مداحی  پرداختند که در انجا در بین شعر های مهدی سلحشور نام سید خراسانی به گوش می امد که به صورت زیر است .
عمریه حسینیه دل با مدد اقا جمارانی شده .....اهوی دل مردم قم دلدادیه  یار خراسانی شده ......
یا در مداحی دیگرش ه هنگام ورد حضرت به قم  نواخته شد .
امده لحظه های بارانی .....عطر روئیایی جمارانی.....گشده میلاد هشتمین خورشید ....امده سید خراسانی
این مداحی با عین همین عبارات در حضور حضرت اقا در قم در موقع حضور خیل عظیم جمعیت خوانده شد اگر این تفسیر سلحشور غلط بود چرا حضرت اقا در همان جا اعلام نکردند که این تفسیر اشتباهی است.
آیت الله محمد کاظم حائری از مراجع بزرگوار طی سفری غیر رسمی ولی امر مسلمین در دی
 ماه 89 به قم و حضور در بیت ایشان ولی امر مسلمین را سراحتا سید خراسانی خطاب کردند .
که با سکوت و لبخند رضایت مقام معظم رهبری مواجه شدند.
و آیا
سکوت معنا دار رهبر پرده از راز بزرگی بر نمی دارد که سالها پیش خودشان با زبان اشاره و شعر بیان فرمودند

از شوق شکر خنده لبش جان نسپردم        شرمده جانان ز گرانجانی خویشم

هر چند امین بسته دنیا نیم؛ اما                   دلبسته یاران خراسانی خویشم 


ایا به بشارتهای مقام معظم رهبری در مورد نزدیک بودن  ظهور دقت کرده اید؟
 بشارت مقام معظم رهبری  : ما به زمان ظهور امام زمان عج این محبوب حقیقی نزدیک شده ایم ( نیمه شعبان 87 ) .
حضرت اقا در بین جوانان بیداری اسلام فرمودند که امروزه دنیا بر سر پیچ بزرگ تاریخیست .دوران جدیدی در همه عالم دارد اغاز میشود این دوران نشانه بزرگش وواضحش عبارت است از توجه به خدای متعال وقدرت لا یزال الهی وتکیه بر وحی است
سید خراسانی چهره محبوب ومقدس میباشد انچان ه میتواند لشکری مجهز برای مقابله با سفیانی بسیج نماید ان سپاه را در نهایت در اختیار امام مهدی قرار میدهد جیگاه سید خراسانی در بین ائمه انقدر برجسته میباشد که پیامبر امدن او را به جعفر تیار نوید میدهد سید خراسانی  زمینه را برای حکومت مهدی موعود محیا میکند وپرچرچم هدایت را به دستان حضرت حجت میرساند .
تا کنون نشانه های مختلفی در مورد نزدیک بودن ظهور اشاره کردیم.این نشانه ها جبهه حق باطل را برای ما مشخص کردند ایا نمیبینیم که چگونه ملتها بیدار شدند ودر حال از بین بردن دیکتا تورها هستند که در روایات ما امده است که بیداری اسلامی از تبعات قیام سید خراسانی است ومیبینیم که عکسهای رهبر در دستان معترضان حکومت ضد دیکتاتوری قرار دارد وایشان از محبوبیت خاصی در بین کشورهای بیداری اسلامی برخور داراست . ایشان رهبری جهان اسلام را برعهده دارد وچندی پیش دیدار با جوانا بیداری اسلامی وچندی بعد با دختران بیداری اسلامی دیدار داشتند در این برحه از زمان همه ولایت ایشان را قبول دارند واز ایشان به عنوان رهبر جهان اسلام یاد میشود .
سید یمانی از دیگر عوامل ظهور حضرت
خروج یمانی مصادف است با خروج خراسانی و سفیانی یعنی هر سه تن در یک زمان خروج میکنند.امام صادق(ع) فرمودند:خروج این سه تن(یمانی،خراسانی،سفیانی) در یک سال و یک ماه و یک روز اتفاق می افتد و پرچم یمنی از همه هدایت کننده تر است،زیرا دعوت به حق می کند.

نظر امام خمینی (ره)در مورد امام خامنه ایی؟

حضرت امام خميني(ره) نيز در خصوص تقيّد آيت الله خامنه اي به خدمتگزاري براي اسلام و مردم جملة زيبايي دارند كه فرمودند: «به شما عرض مي كنم اگر گمان مي كنيد كه در تمام دنيا، رئيس جمهورها و سلاطين و امثال اينها، يك نفر را مثل آقاي خامنه اي پيدا كنيد كه متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار.... پيدا نمي كنيد.»[9] )صحيفه نور، ج 17، ص 170.)
نظر سید حسن نصرالله در مورد رهبر چیست ؟
مردی شجاع وحکیم ورحیم ومدیر ومدبر مردی تاریخی امام سید علی خامنه ایی(مدظله العالی)که رهبری ایران را برعهده دارد.ومن سرباز سید علی خامنه ایی هستم


شعیب کیست؟

در قیام پرچم داران سیاه خراسان از مرحله نهایی ومتصل به ظهور صحبت شده که در ان شخصی به نام شعیب فرماندهی سپاه پرچم داران خراسان را برعهده دارد شعیب 72ماه قبل از ظهور حضرت در پرچم داران ظاهر میشود .ورهبری سپاه را برعهده دارد.
درمورد وجود کلی شعیب و اینکه شخصیتی مثبت هست به ذکر یک روایت قوی السند از عمار یاسر بسنده میکنیم:
عمار یاسر می گوید از معصوم شنیدم : شعیب بن صالح زیر لوای مهدی(عج) خواهد بود ( نسخه الفتن .صفحه ۳۶ مترجم: محمد جواد نجفی )
در منابع اهل سنّت نیز آمده است:
إن على مقدمة جیش المهدی رجلاً من تمیم ضعیف اللحیة یقال له شعیب بن صالح
«فرماندة لشکریان پیشرو حضرت مهدی(ع) مردی از قبیلة بنی تمیم است که محاسن کمی دارد و او را شعیب بن صالح می نامند». شبلنجی، نور الابصار، ص 138
خروج شعیب‌ بن صالح، پس از عوف سلمی و پیش از خروج سفیانی است. ایا شعیب ظهور کرده است؟
از روایات فوق صفات دوازده گانه ای برای شعیب استخراج می شود که به شرح زیر است:

1- رنگ چهره ای گندمگون و قهوه ای دارد
2- محل خروج وی از ری(تهران) است
3- محاسن کم پشتی دارد
4- ضعیف الجثه و لاغر است
5- صاحب ارده ای بسیار قوی و خلل ناپذیر است
6- صاحب بصیرت و یقین است
7- نام مستعار وی شعیب بن صالح است
8- مورد اعتماد و تایید سید خراسانی قرار دارد
9- از بنی تمیم می باشد یا با آنها ارتباط دارد
10- هدف نهایی او بیت المقدس است
11- شاب(سر زنده و باطراوت) و جوان است
12- برای امام زمان(عج) زمینه سازی می کند

اکثریت قریب به اتفاق محققین اعتقاد دارند نام شعیب بن صالح ، اسمی مستعر برای حفظ جان او است(منبع)(عصر ظهور / علی کورانی / مهدی حقی/ شرکت چا پ و نشر بین الملل چاپ دوازدهم/ص 271

دوستان حقایق در حال اشکار شدن است عوامل ظهور یک به یک در حال رونمایی شدن است چه تضمینی وجود دارد که انان که در مقابل نائب امام زمان ایستادند در مقابل امام زمان نایستند وبه امام زمان خود خیانت نکنند ایا دوست داریم امام زمان بیاید تا جهان را پر از عدل داد کند چقدر خود مان را برای ظهور اماده کرده ایم ودر این هیاهوی زندگی کجای پاز ل ظهور قرار داریم ایا گامی برای ظهور برداشته ایم  .ایا عوامل ظهور را بررسی کرده ایم که چقدر به ظهور نزدیک شده ایم .اگربگویند ظهور واقع شده چه میگوییم.چقدر میتوانیم وعده ظهور را به دیگران بدهیم .چقدر توان علمی داریم عاشورائیان! اگر همینجوری روند جلو بره ، چند سال دیگه ظهور خواهد بود؟ محاسبه عقلانی بکن. اینکه پیشگویی و غیبگویی نیست،قواعد ظهور رو نگاه کن. چند سال دیگه کار تمام خواهد شد؟یه محاسبه بکن...حالا من نمیگم وقت دقیق رو اعلام کنی، روز و تاریخ و سال رو ، الان شما نگاه کنی خدا شاهده ظهور قابل پیش بینیه. برید روایات قواعد ظهور رو بخوانید، من به حوادث ظهور کاری ندارم... یعنی می فرماید وقتی ظهور رخ میده که غربال بشن همه، وقتی ظهور رخ میده که خلاء تئوریک در عالم پدید میاد، وقتی ظهور رخ میده که ظلم فراوان شده باشه، وقتی ظهور رخ میده که قومی زمینه ساز بشن، کدومش محقق نشده؟ ظهور نزدیک است

نویسنده ..........سرباز سید علی                           به امید ظهور حضرت حجت(عج)






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: