پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 359
نویسنده : محمدرضا آذری
فردی که در پی یک انتقام جویی شخصی و با استفاده از رمز دوم صاحب کار سابقش اقدام به برداشت اینترنتی از حساب وی کرده بود، با تلاش ماموران پلیس فتا البرز شناسایی و دستگیر شد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ نیکنام رئیس پلیس فتا استان البرز با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده شکایت از سوی دادسرای ناحیه یک کرج مبنی بر برداشت غیر قانونی اینترنتی از حساب یکی از شهروندان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: کارشناسان پلیس با بکارگیری شیوه های نوین کشف جرم و استعلام از پرینت حساب های شاکی دریافتند که وجوه سرقتی به حساب سه نفر واریز شده است بنابراین با بررسی های صورت گرفته و تحقیقات نامحسوس هر سه نفر را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتربه پلیس فتا منتقل کردند.
متهمان در بازجویی های اولیه ماموران ضمن اظهار بی اطلاعی از برداشت وجه از حساب شاکی اذعان داشتند که هیچگونه شناختی از مالباخته ندارند و وجوه نقدی که در تاریخ های مورد نظر و شماره حساب مورد نظر به حساب آنها منتقل شده است توسط یکی از دوستان آنها صورت گرفته است.
سرهنگ نیکنام گفت: با توجه به اظهارات مظنونین ردپای نفر چهارمی که شک ماموران به وی به عنوان متهم اصلی سرقت ها می رفت شناسایی و با راهنمایی های سه متهم دستگیر شده و تحقیقات فنی ماموران وی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.
متهم دستگیر شده در بازجویی های ماموران در خصوص نحوه برداشت وجوه از حساب شاکی گفت: چندی پیش به عنوان شاگرد در مغازه شاکی مشغول به کار شدم و با اعتمادی که صاحبکارم به من داشت کارت عابر خود را در اختیارم قرار داده بود تا اینکه پس از مدتی وسوسه شدم تا رمز دوم کارت را فعال کنم تا اینکه پس از مدتی در پی اخراجم از مغازه در پی تلافی این عمل صاحبکارم و کینه ای که از او به دل داشتم از حساب صاحبکارم مبلغ 5 میلیون تومان به صورت اینترنتی برداشت کرده و برای اینکه دستم رو نشود وجوه سرقتی را در چندین مرحله به حساب دوستانم واریز و از آنها پول نقد در یافت کردم.
سرهنگ نیکنام در پایان با هشدار به شهروندان از آنها خواست تا کارت عابر خود را در اختیار هیچ فردی قرار ندهند و عملیات های بانکی خود را شخصاً انجام دهند تا در دام سارقان گرفتار نشوند.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: