پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دستگیری فروشنده هزار چهره
نوشته شده در چهار شنبه 14 خرداد 1393
بازدید : 365
نویسنده : محمدرضا آذری
فردی که با فعال سازی رمز دوم کارت عابر بانک مشتریان، حساب بانکی آنان را خالی می کرد، توسط پلیس فتا زنجان دستگیر شد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: مدتی قبل فردی به پلیس فتا زنجان رفت و مدعی شد که از حساب بانکی اش مبالغی به صورت غیر مجاز برداشت شده است.
سرهنگ "مصطفی طلوعی" سر پرست پلیس فتا زنجان درباره این مطلب گفت: بعد از اظهارت این فرد موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
طلوعی خاطر نشان کرد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند برداشت از حساب شاکی از طریق خرید اینترنتی صورت گرفته و فرد یا افرادی با بدست آوردن اطلاعات حساب بانکی شاکی و فعال نمودن رمز دوم اقدام به برداشت کرده اند.
وی تصریح کرد: با مشخص شدن موضوع، شاکی در ادامه اظهارت خود گفت: چندی پیش کارت عابر بانک خود را به فرزندم دادم تا از یک لوازم التحریر فروشی خرید کند.
سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: با تحقیقات صورت گرفته و اظهارت شاکی، فروشنده لوازم التحریر به اتهام برداشت غیر مجاز دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.
طلوعی تصریح کرد: متهم در بازجویی های صورت گرفته بیان کرد وقتی فرزند شاکی جهت خرید به مغازه مراجعه، اطلاعات حساب بانکی شاکی را بدست آورده و بلافاصله کارت و اطلاعات را در اختیار دوستم قرار دادم تا رمز دوم آن را فعال کند.
وی افزود: دوستم به نام "م – ک" از طریق دستگاه خود پرداز بانکی رمز دوم آن را فعال و کارت را به پسر شاکی برگردانده و پس از مدتی از طریق اینترنت مبلغ دو میلیون و 430 هزار ریال خرید انجام دادیم.
این مقام انتظامی اعلام نمود: متهم به نام "ح – ن" و همدستش جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: