کشورهای عربی وارد جنگ سرد با یکدیگر شده‌اند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کشورهای عربی وارد جنگ سرد با یکدیگر شده‌اند
نوشته شده در چهار شنبه 30 بهمن 1392
بازدید : 281
نویسنده : محمدرضا آذری

الطراونه در کنفرانس اتحادیه بین المجالس اسلامی:

کشورهای عربی وارد جنگ سرد با یکدیگر شده‌اند

خبرگزاری بسیج: رئیس مجلس اردن با بیان اینکه منطقه در شرایط تاریخی قرار دارد گفت: کشورهای عربی وارد جنگ سرد با یکدیگر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری بسیج مستقر در محل کنفرانس، "عاطف الطراونه" رئیس مجلس اردن در نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی ضمن تشکر از ملت، دولت و مجلس جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی از این اجلاس گفت: امیدوارم در این اجلاس گام های مضاعفی را در راستای اهداف اسلامی برداریم.

وی ادامه داد: امیدوارم در این اجلاس برای تفاهم، هماهنگی و پیشرفت اهداف منطقه با یکدیگر همکاری کنیم و نباید به دنبال تشنج در مواضع باشیم و نباید اندیشه ها از یکدیگر دور باشد تا بتوانیم منطقه را در صلح و ثبات ببینیم.

رئیس پارلمان اردن تصریح کرد: ما در پادشاهی اردن هاشمی به دنبال دستیابی به پیشرفت و شکوفایی هستیم که در این راه با دشواری های فراوانی مواجه ایم اما به دنبال حل آنها هستیم.

الطراونه افزود: در حل مشکلات موجود، ما به دنبال راه حل های میانه بوده ایم و به دنبال این هستیم منافع ملت و ثبات کشور را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: پادشاه اردن بارها در اجلاس های مختلف به برابری و مساوات و نزدیکی دیدگاه های کشورهای اسلامی و دستیابی به امنیت، صلح و ثبات در منطقه تأکید داشته و اگر غیر از این باشد نمی توانیم بحران هایی که نسل آینده انسان را تهدید می کند مدیریت کنیم.

رئیس پارلمان اردن با بیان اینکه منطقه در شرایط تاریخی قرار دارد گفت: در کشورهای عربی برخی مشکلات سیاسی وجود دارد که باعث ایجاد جنگ سرد میان آنها شده است.

وی با تأکید بر اینکه افق هایی برای حل این مشکلات دیده نمی شود، ادامه داد: راه حل سیاسی و نظامی به جایی نرسیده و همچنان شاهد پراکندگی دیدگاه ها هستیم که اردن هاشمی در مورد این پراکندگی ها هشدار داده است.



:: موضوعات مرتبط: , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: