پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گذر عمر شما
نوشته شده در شنبه 13 آبان 1391
بازدید : 500
نویسنده : محمدرضا آذری

 




اس ام اس عید غدیر
نوشته شده در شنبه 13 آبان 1391
بازدید : 542
نویسنده : محمدرضا آذری

 روز عید غدیرخم از شریف ترین اعیاد امت من است. پیامبر اکرم(ص)

خجسته باد پیوند «نبوت» و «امامت» در نقطه اوجى به نام غدیر خم که غدیر، گره محکمى است براى رشته دیانت.

علی در عرش بالا بی نظیر است
علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم
چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟

یک روز دلم به جشن مولا علی می رفت
در عیدِ غدیرِ خُم به صحرا می رفت
هر کوه که در برابر می‏دیدم
چون دستِ علی بود که بالا می رفت

غدیر ، گل همیشه بهار زندگی است . دریایی بی‏کرانه است ؛ جاری بر جان ‏های پاک و اندیشه های تابناک .

غدیر ، تجلی خواست خالق ، روح آفرینش ، برانگیزاننده ستایش و دست های بلندی است که انسان خاکی را به افلاک می‏ کشاند .

غدیر ، ریزش باران الطاف رحمانی بر گلزار جان‏ های تشنه است .

غدیر ، برکت همه احساس ‏های معنوی و دریای جاری خیرات نبوی است .

خورشید چراغکی ز رخسار علیست
مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست
هرکس که فرستد به محمد صلوات
همسایه دیوار به دیوار علیست

عید کمال دین .سالروز اتمام نعمت وهنگامه اعلان وصایت و ولایت، امیر المومنین (علیه السلام ) بر شماخجسته باد.

نازد به خودش خدا که حیدر دارد
دریای فضائلی مطهر دارد
همتای علی نخواهد آمد والله
صد بار اگر کعبه ترک بردارد
عید غدیر خم مبارک

تمام لذت عمرم در این است
که مولایم امیرالمومنین است

نام علی : عدالت — راه علی : سعادت — عشق علی : شهادت — ذکر علی : عبادت — عید علی : مبارک

نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد
ناشر حکم ولایت به ولی می نازد
گر بنازد به علی شیعه ندارد عجبی
عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد

شبی در محفلی ذکر علی بود
شنیدم عاشقی مستانه فرمود
اگر آتش به زیر پوست داری
نسوزی گر علی را دوست داری

عید کمال دین , سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین علیه السلام بر شیعیان وپ یروان ولایت خجسته باد

قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد
ایمان به جز از حب علی پایه ندارد
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم
گفتا که علی نور بود سایه ندارد
عید غدیر مبارک

به روز غدیر خم از مقام لم یزلی
به کائنات ندا شد به صوت جلی
که بعد احمد مرسل به کهتر و مهتر
امام و سرور و مولا علیست علی
عید غدیر خم بر شما مبارک

باز تابید از افقْ روزِ درخشانِ غدیر
شد فضا سرشار عطرِ گل ز بستان غدیر
موج زد دریای رحمت در بیابان غدیر
چشمه های نور جاری شد ز دامان غدیر

ای غدیر خم که هستی روز بیعت با امام
بر تو ای روز امامت از همه امت سلام
از تو محکم شد شریعت، وز تو نعمت شد تمام
ما به یاد آن مبارک روز و آن زیبا پیام

از ولای مُرتضی دل را چراغان می کنیم
بـا علی بار دگر تجدید پیمـان می کنیم

ستاره سحر از صبح انتظار دمید
غدیر از نفس رحمت بهار چکید
گرفت دست قدر، رایت شفق بر دوش
زمین به حکم قضا آب زندگی نوشید

نور عالم از ولی داریم ما
اول و آخر علی(ع) داریم ما
$
از جام و سبو گذشت کارم
وقت خُم و نوبت غدیر است
امروز به امر حضرت حق
بر خلق جهان علی(ع) امیر است

غدیر، تجلّی اراده خداوند، مکمّل باور ما و نقطه تأمّلی در تاریخ است.

گفت پیغمبر به یارای سخن
پیک رب العالمین آمد به من
گفت حیدر را خدا این تحفه داد
بر همه خلق جهان فضلش نهاد

بر سرِ آسمانی آن ظهر
آیه‌های شکوه نازل شد
مژده دادند ایه‌های شکوه
دین احمد(ص) دوباره کامل شد

عید غدیر، بر حامیان راستین ولایت، مبارک!

دریای غدیر، از ریزش آبشارگون وحی بر جان محمّد(ص) لبریز است و قامت دین در زلال غدیر خم انعکاس می‌یابد.




عید غیر مبارک
نوشته شده در شنبه 13 آبان 1391
بازدید : 525
نویسنده : محمدرضا آذری

 




چاپار
نوشته شده در جمعه 12 آبان 1391
بازدید : 548
نویسنده : محمدرضا آذری

دنبال ارسال نامه‌ای از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دستگاههای اجرایی، رئیس کل بانک مرکزی و اپراتورهای ارتباطی، مبنی بر ممنوعیت استفاده از ایمیل های عمومی با میزبانی خارجی از جملهYahoo ،Gmail ،Hotmail و MSN در مراودات خدماتی و بانکی، شورایعالی اطلاع رسانی پست‌الکترونیک چاپار را با میزبانی در مراکز داده امن داخلی آماده سرویس‌دهی به کاربران اعلام کرد.براین اساس مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت نیز پست‌الکترونیک چاپار به نشانی www.chMail.ir را به عنوان یکی از سرویس‌دهندگان رسمی کشور در حوزه ایمیل داخلی معرفی کرد.عضویت در پست‌الکترونیک چاپار، نیاز به پرداخت هیچ‌گونه وجهی ندارد و وارد کردن اطلاعات هویتی مانند کدملی یا کدپستی، جزو موارد الزامی نیست.

ما از امروز عضو این شبکه شدیم و کار با آن بسیار راحت و سریع است .




نگرانی پادشاه عربستان؟!
نوشته شده در جمعه 12 آبان 1391
بازدید : 641
نویسنده : محمدرضا آذری

پایگاه بصیرت:توفان سهمگین بیداری اسلامی که حدود دو سال پیش به راه افتاد، همزمان با سرنگون ساختن برخی از حکومت‌های مستبد، ارکان تعدادی از حکومت‌های مشابه را نیز به لرزه درآورد. عربستان که سعی می‌کرد برای کم کردن اضطراب سایر کشورها نشان دهد مقتدرانه جلوی این توفان می‌ایستد و آن را مهار می‌کند، اندکی بعد، خود گرفتار این توفان شد و بخش‌های شرقی و شیعه‌نشین این کشور در شهرهای القطیف، العوامیه و حتی ریاض و مدینه در اعتراض به حکومت تظاهرات کردند. تظاهرات در بخش‌های شرقی بیشتر بود؛ زیرا از 30 هزار زندانی سیاسی، بیشترشان متعلق به این مناطق هستند. نیروهای آل‌سعود تاکنون 20 نفر از جوانان معترض را در سرکوب اعتراضات به شهادت رسانده‌اند. این اعتراضات و سرکوب‌ها موجب از بین رفتن آرامش و امنیت در عربستان شده است تا آنجا که روز گذشته ملک عبدالله، پادشاه عربستان، در دیدار با مسئولان امنیتی و فرماندهان نظامی گفت: «فتنه از همه طرف، عربستان را احاطه کرده است و دشمنان در کمین نشسته‌اند تا امنیت کشور را بر هم بزنند و وحدت موجود میان ملت عربستان را از بین ببرند. هیچ راهی برای مقابله با فتنه موجود جز رویارویی با آن وجود ندارد... دشمنان ملت در کمین نشسته‌اند و قصد دارند از تحولات منطقه سوءاستفاده کنند، اما باید در مقابل این‌گونه اقدامات ایستاد.» این سخنان، بیانگر آن است که برخلاف ظاهر نسبتاً آرام عربستان، نشانه‌های قطعی وجود دارد که مسائل دیگری در زیر پوست این کشور در جریان است که پادشاه عربستان را تا این حد نگران کرده است. پس از به حرکت در آمدن موج «بیداری اسلامی» برخی از تحلیل‌گران معتقد بودند که این موج، عربستان را نیز در می‌نوردد و عربستان نمی‌تواند از آن جان سالم به‌در برد، با اینکه پادشاه عربستان در همان زمان به یک تحول بزرگ اقتصادی دست زد و میلیاردها دلار پول در بین مردم توزیع کرد؛ اما با این حال، نتوانست ریشه نارضایتی‌ها را خشک کند و تشدید سرکوب‌ها هم نتیجه عکس داد تا آنجا که سازمان عفو بین‌الملل و برخی نهادهای دفاع از حقوق بشر و زندانیان در عربستان که کمتر به عربستان انتقاد می‌کردند، از چندین ماه پیش، عربستان را به سبب سرکوب، شکنجه و زندان مخالفان محکوم کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد بی‌ثباتی فزاینده، شاه عربستان را نگران و وادار به سخن کرده است. حال باید پرسید سخنان کوتاه و سرشار از نگرانی وی می‌تواند ثبات را به جغرافیای پادشاهی وی برگرداند یا خیر؟!




حمد و سپاس خدا را...
نوشته شده در جمعه 12 آبان 1391
بازدید : 825
نویسنده : محمدرضا آذری

حضرت رضا علیه السلام فرماید: روز غدیر، روز تهنیت گفتن است. به یکدیگر تهنیت باید گفت. پس اگر مؤمنی برادر دینی خویش را ملاقات کرد بگوید حمد وسپاس خدای را که ما را از کسانی قرار داد که به ولایت امیرالمؤمنین و امامان علیهم السلام چنگ زده‌اند.




بازدید : 550
نویسنده : محمدرضا آذری

مهر- ستاد کل نيروهاي مسلح در بيانيه اي با گراميداشت سيزدهم آبان ماه، زمزمه هاي برقراري رابطه با دولت آمريکا را در شرايطي که نشانه اي از پشيماني و تغيير در رويکرد و رفتار هيئت حاکمه واشنگتن و پذيرش حقوق مسلم ايران اسلامي مشاهده نمي شود امري مشکوک خواند و نيازمند تامل و برخورد جدي و قاطع دانست.




وهابیت یعنی مرگ انسانیت
نوشته شده در جمعه 12 آبان 1391
بازدید : 590
نویسنده : محمدرضا آذری

 




بازدید : 470
نویسنده : محمدرضا آذری

کلیک کنید.




عکس: صف دریافت سوخت در نیویورک
نوشته شده در جمعه 12 آبان 1391
بازدید : 627
نویسنده : محمدرضا آذری




جاسوسی اسرائیل از عراق با اف 16 آمریکا
نوشته شده در جمعه 12 آبان 1391
بازدید : 553
نویسنده : محمدرضا آذری

یک روزنامه بحرینی افشا کرد که عراق در جنگنده‌هایی که در این اواخر از آمریکا خریداری کرده، دستگاه‌های ثبت اطلاعات ساخت رژیم صهیونیستی کشف کرده است.
به گزارش فارس، روزنامه اخبار الخلیج چاپ بحرین در شماره امروز خود نوشت: افسران خلبان ارتش عراق اظهار کرده‌اند که فرماندهی نیروی هوایی عراق نامه‌ای به شرکت آمریکایی «لاکهید مارتین» سازنده هواپیماهای اف ۱۶ نوشته و از این شرکت درباره وجود دستگاه‌های جاسوسی ثبت اطلاعات ساخت اسرائیل در این هواپیماها سوال کرده است.در نامه نیروی هوایی عراق آمده است که جنگنده‌های آمریکایی اف ۱۶ موجود در نیروی هوایی مصر، ترکیه، عمان و عراق حاوی دستگاه‌های ثبت اطلاعات ساخت اسرائیل است.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی در این ارتباط اعلام کرد که علت فاش شدن این مسئله قرارداد این نوع هواپیماها است که دولت عراق به ریاست «نوری المالکی» اخیرا از آمریکا خریداری کرده است، به طوریکه نیروی هوایی عراق وجود دستگاهی از نوع (TEAC) ویژه ثبت اطلاعات تولید شرکت (RADA) صنایع هوایی اسرائیل را هنگام پرواز هواپیما کشف کرده است.این منابع گفتند: این شرکت آمریکایی درباره نامه نیروی هوایی عراق اظهار نظر نکرده، زیرا در صورت پاسخ مثبت دادن به تعویض دستگاه ثبت اطلاعات ساخت اسرائیل با نوع آمریکایی آن، هزینه‌های زیادی برای آن به همراه خواهد داشت و به همین علت ترجیح داده در قبال این موضوع سکوت اختیار کند و نامه عراق را نادیده گرفت.

این منابع احتمال دادند، سفر نخست وزیر عراق به مسکو برای امضای قرارداد تسلیحاتی با روسیه به علت فریب در قرارداد تسلیحات آمریکایی و تعلل واشنگتن در تکمیل این قرارداد و همچنین تمایل آمریکا به ضعیف نگهداشتن ارتش عراق و عدم تجهیز آن به سلاح‌های پیشرفته باشد تا خطری برای موجودیت اسرائیل به وجود نیاورد.

 




مذاکره با آمریکا..
نوشته شده در جمعه 12 آبان 1391
بازدید : 616
نویسنده : محمدرضا آذری

برای شما برادران و خواهران عزیز بیان کنم که اهداف جنجال تبلیغاتی امریکاییها – عمدتاً – و مخالفان ما در دنیا چیست. این‌که دائماً می‌گویند ایران می‌خواهد با امریکا مذاکره کند؛ ایران می‌خواهد بتدریج رابطه با امریکا برقرار کند، هدفشان از این حرفها چیست؟ چه می‌خواهند؟ مخالفان ما به دنبال چه چیزی هستند؟ آنچه مسلّم است، دنبال خیر جمهوری اسلامی و خیر ملت ایران نیستند؛ این‌که واضح است. تا به حال در طول این نوزده سالی که از انقلاب می‌گذرد، هم حکومت امریکا، هم مطبوعات امریکا و هم رسانه‌ها و تلویزیونها و رادیوهای امریکا، تا آن‌جایی که توانستند، به ملت ایران ضربه زدند، خنجر از پشت زدند، اهانت رواداشتند، خیانت کردند و دروغ پرداختند. در هشت سال جنگی که ما داشتیم و در قضایای اقتصادی، یک‌جا اینها به نفع ما کار نکردند؛ حال هم از همان قبیل است.

پس، هدفشان چیست؟ هدف، چند چیز است. که من به اختصار عرض می‌کنم. شما روی مطالبی که عرض می‌کنم، فکر کنید؛ مخصوصاً شما جوانان تحصیلکرده، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی، درست دقت و تأمل کنید؛ چون اینها مسائل مهمی است. یک ملت هم غالباً در همین جاهای علی‌الظاهر کوچک است که سرنوشتش ساخته می‌شود. چنین مقطعی، اگر مردم، جوانان، مسؤولان و دیگران درست نفهمیدند که حقیقت قضیه چیست، زاویه‌ای باز می‌شود که خدای نخواسته همین زاویه، به فنای همه چیز منتهی خواهد شد. معمولاً این‌طور است؛ لذا خیلی مهم است که درست دقّت شود.

هدف اینها چیست؟ هدف حکومت امریکا و دستگاه امپراتوری خبری امریکایی از این حرفها چیست که مرتّب می‌گویند: ایران می‌خواهد مذاکره کند؟




♥ مـــادر
نوشته شده در جمعه 12 آبان 1391
بازدید : 641
نویسنده : محمدرضا آذری

یک مادر می تواند 10 فرزندش را نگهداری کند
اما 10 فرزند نمی توانند یک مادر را نگه دارند ؟




بازدید : 613
نویسنده : محمدرضا آذری




بازدید : 619
نویسنده : محمدرضا آذری

برای این تازه‌داماد اُردنی که در آغاز زندگی مشترک خود قرار دارد، آرزوی خوشبختی می‌کنیم.




اینجا کجاست....؟!
نوشته شده در پنج شنبه 11 آبان 1391
بازدید : 629
نویسنده : محمدرضا آذری

اینجا جایی است که چشم ها ابری، دل ها شوریده، پاها برهنه و سرها پوشیده است....




من که فقیری نمی بینم....!!!
نوشته شده در پنج شنبه 11 آبان 1391
بازدید : 805
نویسنده : محمدرضا آذری




همسفر تا بهشت
نوشته شده در پنج شنبه 11 آبان 1391
بازدید : 645
نویسنده : محمدرضا آذری




کاریکاتور/ دستکش مخملی
نوشته شده در سه شنبه 9 آبان 1391
بازدید : 697
نویسنده : محمدرضا آذری

 

کاریکاتور/ دستکش مخملی

 




هزينه تحصيل وحشتناك پسر احمدي نژاد
نوشته شده در سه شنبه 9 آبان 1391
بازدید : 581
نویسنده : محمدرضا آذری

ادامه مطلب...

لطفا!!!